Haridustehnoloogia paktika

TUGEVUSED (+)NÕRKUSED (-)
Kiire taip
Uudsuse meeldivus
Koostöö oskus
Susserdamise oskus
Analüüsi oskus
Uudishimu
Sõbralikkus
Aja kasinus
Asjasse süvitsi mitte minemine  
VÕIMALUSED (+)OHUD (-)
Laiem pilt haridustehnoloogiast
Uued karjääri võimalused
Koguda ideid  
Suur töö- ja koolikoormus
Läbi põlemine



Eesmärgid praktikaks:

Valida sobiv koht praktika jaoks, kus oleks võimalik rohkem süveneda

Mõista erinevaid valdkondlikke rolle asutuses

Nõutada erinevaid osakondi digitehnoloogia alal

Luua kursus uue autorlusprogrammiga Elucidat

nädal #1.

  1. Proovisin ellu viia eesmärki, milleks oli: valin sobiva koha praktika jaoks, kus oleks võimalik panustada rohkem aega süvenemiseks.
  2. Planeerisin suhelda erinevate asutustega, mis mulle meeldivad erinevatel põhjustel ja et välja selgitada, kas nendes asutustes saaks teha praktikat. Suhtlesin Haridus ja Teadusministeeriumiga, kes antud hetkel ei võtnud praktikante vastu ja ka Gustav Adolfi Gümnaasiumiga. Viimasega sel põhjusel, et kuuldavasti pidi seal koolis olema väga tugev haridustehnoloog. Mind oleks huvitanud see koht ka sel põhjusel, et oleksin väga tahtnud teada, mis on haridustehnoloogi roll koolis. Kahjuks aga aja vähesesuse tõttu võtsin vastu praktika koha hoopis ettevõttes H. Leidsin, et ma parem teen hästi seda praktikat kohal kus mul on aega sellega tegeleda kui, et varastan aega, et minna teise ettevõttesse ja mingit põhja panevat kogemust sealt ei saa.
  3. Minu tugevuseks on minu töökogemus e-õppe looja rollis antud ettevõttes, mis tähendab, et see amet on mulle väga tuttav. Nõrkuseks on minu kogenematus globaalsel tasemel e-õppe planeerimisel, juurutamisel ja data haldamisel. Olen siiani tegelenud vaid ühe osakonna siseselt.
  1. Proovisin ellu viia eesmärki, milleks oli: Püüan mõista erinevaid valdkondlikke rolle asutuses
  2. Plaanisin uurida organisatsiooni struktuuri ja leida, millistest erinevatest osakondadest organisatsioon koosneb. Samuti on plaanis kasutada ettevõtte FaceBooki, et leida organisatsiooni struktuurist üles koolitajad.
  3. 

Lisa kommentaar

Design a site like this with WordPress.com
Alustamine