Ajaveeb

Haridustehnoloogia paktika

TUGEVUSED (+) NÕRKUSED (-) Kiire taipUudsuse meeldivusKoostöö oskusSusserdamise oskusAnalüüsi oskusUudishimuSõbralikkus Aja kasinusAsjasse süvitsi mitte minemine   VÕIMALUSED (+) OHUD (-) Laiem pilt haridustehnoloogiastUued karjääri võimalusedKoguda ideid   Suur töö- ja koolikoormusLäbi põlemine  Eesmärgid praktikaks: Valida sobiv koht praktika jaoks, kus oleks võimalik rohkem süveneda Mõista erinevaid valdkondlikke rolle asutuses Nõutada erinevaid osakondi digitehnoloogia alal…

Lugemispäevik # 3

Ülesanne Elias, M., Oelen, A., Tavakoli, M., Kismihok, G., & Auer, S. (2020). Quality Evaluation of Open Educational Resources. C. Alario-Hoyos, M. J. Rodríguez-Triana, M. Scheffel, I. Arnedillo-Sánchez, & S. M. Dennerlein (toim.), Addressing Global Challenges and Quality Education (lk 410–415). Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-030-57717-9_36 Selles uuringus loodi OER’i (avatud õppevara) kvaliteedi tagamise näidikud, mida kontrolliti hiljem ekspertide küsitlusega, millega…

Lugemispäevik #2

Ülesanne Clements, K., Pawlowski, J., & Manouselis, N. (2015). Open educational resources repositories literature review – Towards a comprehensive quality approaches framework. Computers in Human Behavior, 51(1), 1–9. https://doi.org/10.1016/j.chb.2015.03.026 Selle artikli kohaselt on eelnevad uuringud leidnud, et avatud õppematerjalide reprositpooriumite (LOR) edu faktoriks on kvaliteet. Kuna avatud õppematerjalide (AÕ) hulk kasvab siis on suur vaev leida õige ärimudel…

Haridustehnoloogia ja õppimisteadused

Õpitsenaarium siin. Struktuur: DO: Ajurünnak (5 min): õpilased kirjutavad endale vihikusse fakte selle kohta, kuidas kaardil asukohta lugeda. Siis jagatakse enda kirjutatut kõigiga. Õpetaja kirjutab need kõik tahvlile, õpilased lisavad puuduvad faktid endale vihikusse. Kuna ajurünnaku puuduseks on sõltuvus isikute tujust ja grupi teadmistest, siis parim lahendus oleks kui õpilased alustaksid individuaalselt ning siis alles…

Lugemispäevik #1

Ülesanne https://digioppevara.wordpress.com/2021/02/28/artiklid-opiobjektidest-ja-repositooriumidest/ Santos-Hermosa, G., Ferran-Ferrer, N., & Abadal, E. (2017). Repositories of Open Educational Resources: An Assessment of Reuse and Educational Aspects. The International Review of Research in Open and Distance Learning, 18(5), 1–34. https://doi.org/10.19173/irrodl.v18i5.3063 Eesti keeles: “Avatud haridusressursside hoidlad: taaskasutuse ja haridusaspektide hindamine. Avatud ja kaugõppe uuringute rahvusvaheline ülevaade” Artikkel räägib sellest, kuida OER ehk Open…

TeaEdu4CT 07

RÜHMATÖÖ Grupp 8 Autorid: Marja-Liisa Põldre, Helina Puksmann, Monika Schasmin 7.1.1 Kunst ja raalmõtlemine HelinaMõista “A” tähtsust Steam lähenemisesTea Kunsti tähendust ja selle seotust CT-gaSHOW:TELL:DO:7-2-1 Sotsiaalteadused ja raalmõtlemine MonikaToo näiteid loodusressursside ammendumisest ja ülejäägist.Tehke kindlaks probleemid, millega inimkond võib loodusvarade ületarbimise korral kokku puutuda.Tehke ettepanekuid loodusvarade teadvuseta tarbimise vältimiseks.Teavitage ühiskonda loodusvarade kasutamisest. 7.2.2   Geograafia…

Digitaalne õppevara-õpileping

https://digioppevara.wordpress.com/ Eesmärk: Oskan kirjeldada õpiobjektide lähenemise eeliseid ja puudusi Oskan otsida ja tean kust otsida juba tehtud digitaalset õppevara Oskan valida vastavalt õppematerjalile sobiva autorvahendi Oskan kirjeldada loodud õppematerjale metaandmetega Tean kuidas jälgida autoriõiguseid Oskan hinnata hindamismudeli põhjal digitaalse õpevara kvaliteeti Analüüsin digitaalse õppevaraga seotud aktuaalseid probleeme Strateegia: Osalen aktiivselt loengutes ning teen kodutööd täismahus.…

Viies teema- nutiseadmetel põhinevad õpikeskkonnad

https://opikeskkonnad.wordpress.com/2020/11/12/viies-teema-nutiseadmetel-pohinevad-opikeskkonnad/ Lugesin artiklit: Bai, H. (2019). Pedagogical Practices of Mobile Learning in K-12 and Higher Education Settings. TechTrends, 63, 611–620. http://doi.org/10.1007/s11528-019-00419-w Artikli algul on toodud palju teadusuuringuid K12 (kooli 1. klassi-12. klassi) ja kõrgkoolide m-õppe kasutamise kohta. Selles artiklis kavatsetakse kategoriseerida peamised m-õppe pedagoogilised tavad K-12 ja kõrgharidusasutustes, eriti need, mis on praeguses kirjanduses edukaks tunnistatud. Positiivsed…

Neljas teema: personaalsed ja avatud õpikeskkonnad

https://opikeskkonnad.wordpress.com/2020/10/22/neljas-teema-personaalsed-ja-avatud-opikeskkonnad-3/ Wilson, S., Liber, O., Johnson, M., Beauvoir, P., Sharples, P., & Milligan, C. (2007). Personal Learning Environments: Challenging the dominant design of educational systems. Journal of E-Learning and Knowledge Society, 3(2), 27–38. https://dx.doi.org/10.20368/1971-8829/247 Haridustehnoloogias on viimasel ajal keskendutud õpihaldussüsteemide täiustamisele tarkvara ja tehnikaga, mis ei sobi üldise õpimudeliga. Suuri investeeringuid on tehtud vabavara õpihaldussüsteemidesse. Kuid samal…

Laen…

Something went wrong. Please refresh the page and/or try again.


Follow My Blog

Get new content delivered directly to your inbox.

Design a site like this with WordPress.com
Alustamine