Haridustehnoloogia ja õppimisteadused

Õpitsenaarium siin.

Struktuur:

  1. DO: Ajurünnak (5 min): õpilased kirjutavad endale vihikusse fakte selle kohta, kuidas kaardil asukohta lugeda. Siis jagatakse enda kirjutatut kõigiga. Õpetaja kirjutab need kõik tahvlile, õpilased lisavad puuduvad faktid endale vihikusse. Kuna ajurünnaku puuduseks on sõltuvus isikute tujust ja grupi teadmistest, siis parim lahendus oleks kui õpilased alustaksid individuaalselt ning siis alles esitaksid enda mõtted rühmale. Õppimine toimub kuulates teiste õpilaste vastuseid ning lisades puudu olevaid fakte endale vihikusse. Enda olemasolevatele teadmistele lisatakse teiste teadmisi.
  2. SHOW: Video/pildi vaatamine – multimeedia printsiip– üheskoos vaadatakse videot pikkus- ja laiusjoonte kohta ja pärast seda parandatakse/täiendatakse loetelut tahvlil/vihikus. Kuna eelnevalt on kõik õpilased jaganud oma teadmisi, siis video vaatamise hetkeks on kõik motiveeritud jälgima, kas on veel midagi seal videos, mida keegi ei teadnud. Toimub kinnistamine ja võib-olla ka teadmise lisandumine, juhul kui seal videos on midagi uut, mida pole veel mainitud. Kognitivism väljendub huvina ümbritseva maailma vastu. Oskused on selgelt määratletud ning nende kontrollimine on võimalik testide abil. Test on viimane tegevus. Põhirõhk on individuaalsel tööl ja see lähenemine on biheivioristlik.
  3. DO: õpilased moodustavad rühmad ja leiavad internetist tühja maailma kaardi. Valivad meeldiva riigi ja joonistavad legendi ja asukoha riigile. Andmete kogumine, loomine. Konstruktivistlik lähenemine, kus rõhk on uurimisoskusel ja põhirõhk rühmatööl. avatud vastustega küsimused, uurimistöö tegemine, hindamine õpilase üldise tegevuse või õpetaja kirjelduse alusel.
  4. Arutelu, vastuste kontrollimine.
  5. ASK: Enesekontrolltest: biheivioristlik lähenemine, stiimul – reaktsioon. Selle tegevusega treenime mälu andes välist stimulatsiooni. Õpetajal on väga lihtne faktide omadnamist kontrollida.

Lisa kommentaar

Design a site like this with WordPress.com
Alustamine